aeroplanoΧρήσιμες πληροφορίες για τον ταξιδιώτη

Κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς του κανονισμούς σχετικά με τα επιτρεπόμενα μεγέθη των χειραποσκευών/ αποσκευών. Οι χρεώσεις για τη μεταφορά των αποσκευών είναι επίσης διαφορετικές ανά  εταιρεία. Καλό είναι πρίν   την  να επικοινωνούμε με την αεροπορική εταιρεία και να ελέγχετε εάν οι αποσκευές σας πληρούν τα κριτήρια μεγέθους (low- cost /Golight κ.τ.λ) των επιτρεπόμενων ορίων που έχετε αγοράσει, καθώς οι επιπρόσθετες χρεώσεις για την υπέρβαση των ορίων μπορεί να είναι αρκετά υψηλές.

 

check in

Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν check in και να εκτυπώσουν κάρτες επιβίβασης στο διαδίκτυο και στην αεροπορική εταιρεία  που ταξιδεύουν , ξεκινώντας 24 ώρες πριν από την ώρα πτήσης.  Το διαδικτυακό ή κινητό check-in είναι διαθέσιμο έως μία ώρα πριν από την αναχώρηση για πτήσεις εσωτερικού και δύο ώρες πριν από την αναχώρηση για διεθνείς πτήσεις. Απαιτείται κωδικός επιβεβαίωσης, πόλη αναχώρησης και επώνυμο επιβάτη για online check-in.
Συνιστούμε να φτάσετε στο αεροδρόμιο τουλάχιστον μία ώρα πριν από τις πτήσεις εσωτερικού και έως δύο ώρες πριν από τις διεθνείς πτήσεις. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφήσει αρκετό χρόνο για να εκκαθαρίσετε το σημείο ελέγχου ασφαλείας TSA του αεροδρομίου.

Υγρά και Τζελ

Όλα τα υγρά και τζελ θα πρέπει να βρίσκονται σε σφραγισμένα δοχεία με χωρητικότητα όχι μεγαλύτερη των 100ml το καθένα.Το σύνολο των δοχείων πρέπει να είναι συσκευασμένο σε πλαστική, διάφανη και επανασφραγιζόμενη σακούλα με μέγιστη χωρητικότητα 1lt (1000ml).

Επιτρέπεται μία μόνο τέτοια σακούλα ανά επιβάτη, που θα πρέπει να είναι κλειστή και θα παραδίδεται ξεχωριστά στον Έλεγχο Χειραποσκευών για εξέταση.

 

Από την 1η Ιουλίου 2020, όλοι οι επιβάτες που φτάνουν στην Ελλάδα, αεροπορικώς, οδικώς ή ακτοπλοϊκώς , πρέπει να συμπληρώσουν το έντυπο εντοπισμού επιβατών (PLF). Αυτό είναι υποχρεωτικό. Το έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί από τον επιβάτη τουλάχιστον 48 ώρες πριν εισέλθει στη χώρα. Αν δεν πραγματοποιηθεί στην ώρα του υπάρχει κόστος 500€.

                               Παρακάτω θα βρείτε τον σύνδεσμο

                                              https://travel.gov.gr/#/

 

aktoploika fotoΠριν από την επιβίβαση στο πλοίο είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του «Προ-Επιβίβασης» εντύπου και η παράδοσή του κατά την επιβίβαση, στον αρμόδιο της Οικονομικής Υπηρεσίας του πλοίου μαζί με το εισιτήριό σας.

 Παρακάτω θα βρείτε τα απαραίτητα  έγγραφα

      

 Ερωτηματολόγιο Ακτοπλοίας - Αγγλικα 

 

 aktoploia el Ερωτηματιλόγιο Ακτοπλοίας - Ελληνικά 

 

                      Εξωτερικό  Ελλάδα –Ιταλία

pdf image PLC SHIPS V2

pdf image PLC SHIPS V2 GREEK

                      

genikoi oroiΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 339/1996, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας 90/314/ΕΟΚ

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής, πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια μας. Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε οργανωμένο ταξίδι του τουριστικού Οργανισμού μας, προϋποθέτει την προσεκτική μελέτη του προγράμματος του συγκεκριμένου ταξιδιού και σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον ταξιδιώτη/εκδρομέα των Γενικών Όρων Συμμετοχής, σύμφωνα με το Π.Δ. 339/1996. Στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής αναφέρονται γενικές πληροφορίες, καθώς και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών στο οργανωμένο ταξίδι, ενώ όσον αφορά στις ειδικές πληροφορίες (προορισμούς, τιμές, ημέρες και ώρες αναχώρησης και επιστροφής, μέσα μεταφοράς, καταλύματα, επισκέψεις κλπ.), που αφορούν στο κάθε οργανωμένο ταξίδι χωριστά, θα πρέπει να συμβουλεύεστε το ισχύον πρόγραμμα και το σχετικό τιμοκατάλογο.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ): Είμαστε το  AMPATZIDIS  TRAVEL, Κουφάλια Εθνικής Αντίστασης  31 , με αριθμό ειδικού σήματος ΕΟΤ 0933Ε 60000199801, (στο εξής «τουριστικό γραφείο»), που διοργανώνουμε ταξίδια, (είτε μόνοι είτε σε κοινοπρακτική συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία), και τα πωλούμε ή τα διαθέτουμε προς πώληση οι ίδιοι ή μέσω άλλου τουριστικού γραφείου (πωλητή).

  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
    Οι εγγραφές σε οργανωμένο ταξίδι και οι κρατήσεις θέσεων γίνεται με επίσκεψη στα γραφεία μας , με αλληλογραφία, fax, e-mail και τηλεφωνικά και υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α) της καταβολής, της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού της αξίας του ταξιδίου, είτε με μετρητά είτε μέσω πιστωτικών καρτών είτε με έμβασμα στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρίας.
    Για την έγκυρη εγγραφή του Ταξιδιώτη σε οργανωμένο ταξίδι, θα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής που θα εκδώσει η Εταιρία μας και η οποία αποτελεί συγχρόνως και τη σχετική ταξιδιωτική σύμβαση (σύμβαση πώλησης), το συγκεκριμένο ταξίδι με τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής και τυχόν άλλα διακριτικά στοιχεία του. Το δικαίωμα συμμετοχής στο οργανωμένο ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας αυτού και των τυχόν επιβαρύνσεων του, δέκα ημέρες πριν την αναχώρηση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο επιτρέπει στην Εταιρία να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους ακύρωσης. Ο Ταξιδιώτης, που εκπροσωπεί και την οικογένεια του ή την ομάδα του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι, μέσω τρίτου, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με αυτόν που τους ενέγραψε στο ταξίδι και η Εταιρία δύναται να τους προσφέρει κάθε σχετική πληροφορία με το ταξίδι. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών, µε την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν την Εταιρία να δεσμεύει θέσεις στο ταξίδι.

3. ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Η συμμετοχή σας σε οργανωμένο ταξίδι προϋποθέτει την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του του ταξιδιωτικόυ μας γραφείου (AMPATZIDIS TRAVEL) και του  ταξιδιώτη (πελάτη), δηλαδή εσάς, η οποία καλύπτει και την ομάδα που εκπροσωπείτε και καλύπτετε οικονομικά, αντίγραφο της οποίας λαμβάνετε υποχρεωτικά. Οι παρόντες Γενικοί Όροι συμμετοχής συνιστούν αναπόσπαστο τμήμα της σύμβασης αυτής.

  • ΓΕΝΙΚΑ

Τα προγράμματα ισχύουν για την περίοδο που αναγράφεται στον ισχύοντα τιμοκατάλογο και σε αδιαίρετο συνδυασμό με αυτόν, στον οποίο και αναφέρονται τυχόν αλλαγές, διορθώσεις και πληροφορίες για τα ταξίδια, που δεσμεύουν όλους τους πελάτες. Η τελική διαμόρφωση του ταξιδιού, των υπηρεσιών και της τιμής του περιέχεται στη σύμβαση του οργανωμένου ταξιδιού, την οποία υπογράφουν και συναποδέχονται τα δύο μέρη. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία των προγραμμάτων των ταξιδιών μπορεί να αλλάξουν, λόγω των συχνών και έκτακτων αλλαγών των συνθηκών παγκοσμίως, και ιδιαίτερα στις μεταφορές και τις διεθνείς σχέσεις.

5. ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ - ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ

Η αξία των ταξιδιών αναφέρεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του γραφείου μας  όπου αναλύονται και οι υπόλοιπες υποχρεωτικές επιβαρύνσεις (τέλη-φόροι, φόροι αεροδρομίων, επίναυλοι καυσίμων, φιλοδωρήματα, visa κ.λ.π). Οι τιμές που αναγράφονται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογό μας, έχουν υπολογισθεί με βάση τα στοιχεία κόστους του ταξιδιού (αεροπορικούς ναύλους, ναυτιλιακούς ναύλους, κόστος μεταφορών, προσφορές ξεν/χείων) και των συναλλαγματικών ισοτιμιών που ισχύουν κατά την ημερομηνία έκδοσης του τιμοκαταλόγου. Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών σε περίπτωση αλλαγής των παραγόντων κόστους του ταξιδιού.

Ενδεικτικά (και όχι περιοριστικά) αναφέρονται οι ακόλουθοι λόγοι:

1. Αύξηση αεροπορικών ή ναυτιλιακών ναύλων, επίναυλων καυσίμων, τελών, φόρων, φ.π.α

2. Αισθητή αύξηση των συναλλαγματικών ισοτιμιών σε σχέση με τo ευρω.

Αλλαγή της τιμής των ταξιδιών λόγω των ανωτέρω αιτιών, μπορεί να γίνει μέχρι και 5 ημέρες πριν από την αναχώρηση. Πάγια, οι τιμές των οργανωμένων ταξιδιών αφορούν ένα άτομο και καλύπτουν μόνο τις αναφερόμενες στα «περιλαμβανόμενα» υπηρεσίες.

Στις τιμές που αναγράφονται στους τιμοκαταλόγους σε κάποια ταξίδια δεν περιλαμβάνονται κάποιες πρόσθετες δαπάνες, όπως φόροι αεροδρομίων, λιμενικά τέλη, άλλοι φόροι και προσαυξήσεις, φιλοδωρήματα, βίζες, εορταστικά δείπνα κ.λ.π.. Παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε από το γραφείο μας και από το πρόγραμμα - τιμοκατάλογο του ταξιδιού για το ακριβές κόστος και τον τόπο καταβολής τους. Οι τιμές για τους φόρους και τις βίζες έχουν υπολογιστεί με βάση τα δεδομένα που ισχύουν κατά την ημερομηνία έκδοσης του τιμοκαταλόγου και μπορεί να τροποποιηθούν μέχρι την πραγματοποίηση της εκδρομής. Τα έξοδα βίζας είναι υπολογισμένα ως τιμή ομαδικής βίζας

Οι τοπικοί φόροι κυρίως στο εξωτερικό δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου και η καταβολή τους είναι υποχρεωτική, ενώ είναι πληρωτέοι στον προορισμό. Σε αντίθετη περίπτωση δεν δίνεται άδεια επιβίβασης για επιστροφή στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που το γραφείο μας  αποδεχτεί κράτηση εκδρομής μετά την προθεσμία δήλωσης συμμετοχής η μη εξασφάλιση visa ταξιδιωτικών εγγράφων ή υγειονομικών διατυπώσεων που τυχόν απαιτούνται είναι στην πλήρη ευθύνη και αρμοδιότητα του ταξιδιώτη ακόμη και εάν το γραφείο μεσολάβησε εμμέσως ή αμέσως σε αυτό και δεν απαλλάσσει τον ταξιδιώτη από τυχόν ακυρωτικά εάν τελικά δεν μπορέσει να πραγματοποιήσει το ταξίδι. Οι παιδικές χρεώσεις (για ηλικίες 3-12 και μόνο όταν πληρώνουν δύο ενήλικες στο ίδιο δωμάτιο) ποικίλλουν κατά περίπτωση στα ξενοδοχεία και τα πλοία. μέχρι μια μικρή έκπτωση. Στα charters (ναυλωμένα μέσα μεταφοράς) και αεροπορικά εισιτήρια όλοι οι επιβάτες, καθώς και τα παιδιά, πληρώνουν κανονικό εισιτήριο και δεν παρέχεται καμία παιδική ή νηπιακή έκπτωση

6.H ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ  ΜΑΣ AMPATZIDIS  TRAVEL

To γραφείο μας AMPATZIDIS TRAVEL  ενεργεί ως μεσολαβητής μεταξύ των πελατών/ ταξιδιωτών και των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιεί για την διοργάνωση των ταξιδιών (μεταφορικές εταιρείες, αεροπορικές-ναυτιλιακές εταιρείες, ξεν/χεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία κ.α) στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο. Έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων προσώπων, ξένων προς την παροχή υπηρεσιών και των συνεργατών τους και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων των διαφόρων μεταφορικών μέσων λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως, ενδεικτικώς, καιρικές συνθήκες, επιδημίες, πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί, καταστροφές, απεργίες, πολιτικά γεγονότα, πόλεμος ή απειλή πολέμου, αεροπειρατείες, τρομοκρατικές ενέργειες, αναταραχές κ.α.

Τονίζεται ότι δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής της και μπορεί να οδηγήσουν στην ματαίωση του ταξιδιού ή σε μη εκτέλεση ή σε πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. (Παραδείγματα: ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών.) Στις ανωτέρω περιπτώσεις το γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους πελάτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών εκτάκτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καταβληθούν από τους ίδιους τους πελάτες. Επίσης ουδεμία ευθύνη φέρει το γραφείο σε περιπτώσεις όπως: (παραδείγματα) η κλοπή, η απώλεια, η φθορά αποσκευών και διάφορων αντικειμένων, η απώλεια χρημάτων και ταξιδιωτικών εγγράφων των ταξιδιωτών κλπ.

Φυσικά, το τουριστικό μας γραφείο AMPATZIDIS TRAVEL για την αντιμετώπιση των ως άνω περιπτώσεων καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.

Εύλογα παράπονα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Αν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή σας από το ταξίδι θα πρέπει να υποβάλετε εγγράφως  οποιοδήποτε σχετικό παράπονο μέσα σε προθεσμία 5 εργάσιμων ημερών, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία που διαθέτετε για τη αιτιολόγησή του. Μετά την παρέλευση 5ημέρου, δεν έχει υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση.

Υπάρχει περίπτωση, για να είναι δυνατή -από πλευράς κόστους- η πραγματοποίηση ενός οργανωμένου ταξιδιού, να απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων, για τον οποίο θα ενημερωθείτε από το ειδικό φυλλάδιο του προγράμματος του κάθε ταξιδιού. Εφ’ όσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί, το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι, οφείλει δε να ενημερώσει εγγράφως, και εντός των 8ημερών πριν την έναρξη του ταξιδιού, τους καταναλωτές που είχαν δηλώσει συμμετοχή σε αυτό και να προτείνει εναλλακτικές λύσεις ταξιδιών. Αν δεν βρεθεί εναλλακτική λύση το γραφείο θα επιστρέψει το καταβληθέν ποσό χωρίς καμία άλλη υποχρέωση προς τον πελάτη.

Παροχές που δεν αναφέρονται στις περιγραφές των προγραμμάτων των οργανωμένων ταξιδιών ή που αναφέρονται ως προαιρετικές πραγματοποιούνται μόνο αν συμπληρωθεί ένας ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων και αφού προπληρωθεί το ποσό συμμετοχής.

7.  ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν, συνήθως, και άλλα άτομα, η συμμετοχή σε αυτό προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και κατανόηση απέναντι στους συνταξιδιώτες και τους παράγοντες πραγματοποίησής του. Για τον λόγο αυτόν είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των πελατών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.). Η καθυστέρηση και ασυνέπεια του πελάτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα. Η έλλειψη συνέπειας, εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργεί, δίνει το δικαίωμα στο συνοδό να αγνοήσει τον αδιάφορο πελάτη και στο Georgadastravel να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων καθώς και για τη γνησιότητα ων δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές.

Για όλα τα ταξίδια στο εξωτερικό, απαιτείται νέο διαβατήριο το οποίο να έχει ισχύ τουλάχιστον έξι μηνών μετά από την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής. Οι χώρες της ζώνης Schengen δέχονται και τις νέες ταυτότητες που αναφέρουν τα στοιχεία του κατόχου με λατινικούς χαρακτήρες. Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ και εγκυρότητα, την εξασφάλιση και τη φύλαξη των ταξιδιωτικών εγγράφων του που απαιτούνται για το ταξίδι του.

Οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων ή άδειας παραμονής, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά εγγράφως και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, καθώς και των χωρών που θα επισκεφθούν, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες που θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα που ξεκίνησαν. Τυχόν μη εξασφάλιση της έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής χωρίς χρέωση ακυρωτικών. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται όσον αφορά τα ταξιδιωτικά έγγραφα των ανηλίκων, οι οποίοι πρέπει οπωσδήποτε να διαθέτουν διαβατήριο. Σε περίπτωση που οι ανήλικοι δεν συνοδεύονται από τους γονείς θα πρέπει να υπάρχει επικυρωμένη εξουσιοδότηση των γονέων, στους συνοδούς. Ο ταξιδιώτης έχει την ευθύνη της φύλαξης των εισιτηρίων και εν γένει όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων καθ΄ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση απώλειας, το γραφείο μας δεν φέρει καμιά ευθύνη, ωστόσο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνδράμει στην ανεύρεσή τους.

Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Του  γραφείου μας  ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κλήση για παράσταση ενώπιον αρχής, σύλληψη, απαγόρευση εισόδου ή εξόδου ή άλλη ακύρωση από τις εθνικές αρχές. Δεν μπορείτε να κάνετε καμία τροποποίηση στο ταξίδι σας, ούτε και αλλαγή ξενοδοχείου όταν το ταξίδι είναι εν εξελίξει. Διακοπή ου ταξιδιού, για οποιονδήποτε -σπουδαίο ή μη - λόγο, δεν είναι επιτρεπτή. Το γραφείο σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφει τα καταβληθέντα ποσά, τα δε έξοδα που προκύπτουν από τυχόν διακοπή του ταξιδιού (εισιτήρια επιστροφής κλπ.) βαρύνουν αποκλειστικά τον ταξιδιώτη. Υποχρέωση των ταξιδιωτών είναι να μελετήσουν λεπτομερώς το πρόγραμμα της εκδρομής και τους όρους συμμετοχής. Εάν ο ταξιδιώτης έχει κάποια ειδική επιθυμία (π.χ. κάποια τροφική αλλεργία, χορτοφαγικό γεύμα, επιθυμεί άλλο τύπο δωματίου αντί του στάνταρ κ.λ.π.) οφείλει να ενημερώσει με την εγγραφή του το γραφείο το οποίο θα προσπαθήσει να τον ικανοποιήσει, δεν μπορεί όμως να εγγυηθεί την ικανοποίηση της ειδικής επιθυμίας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την Ομάδα ακόμη και για λόγο ανωτέρας βίας, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας βαρύνουν τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, το γραφείο μας  δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού, οι οποίες δεν παρασχέθηκαν στον πελάτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη ή λόγω ασθένειάς του. Πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο ή το κατάλυμά σας να μεριμνάτε έγκαιρα για την εξόφληση τυχόν προσωπικών λογαριασμών (από τηλεφωνήματα, ποτά, κλπ.). Σε περίπτωση που ο πελάτης κωλύεται να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι στο οποίο έχει κρατήσει θέση, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο 10 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση τυχόν οφειλόμενου υπολοίπου του ποσού ή ενδεχόμενων πρόσθετων εξόδων από την εκχώρηση (π.χ. από το γεγονός ότι ο νέος πελάτης είναι άτομο του άλλου φύλου), ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα απέναντι στο γραφείο μας για την καταβολή τους. Η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

Το AMPATZIDIS TRAVEL  παρέχει όλες τις πληροφορίες για τυχόν απαραίτητους εμβολιασμούς ή άλλες φαρμακευτικές προφυλάξεις για τις περιοχές τροπικών η άλλων επιδημιών. Λόγω  όμως των ιατρικών προσωπικών δεδομένων ο πελάτης φέρει ο ίδιος την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να ενημερωθεί εγκαίρως από τα κατά τόπους υγειονομικά γραφεία για τους υγειονομικούς κανονισμούς της κάθε χώρας, καθώς και για τα εμβόλια  ή τα φάρμακα που θα πρέπει ενδεχομένως να προμηθευτεί. Έχετε πάντα μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά. Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας (άτομα τρίτης ηλικίας, έγκυοι, άτομα με προβλήματα κινητικότητας), θα πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το γραφείο και να λαμβάνουν την σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν. Σε περίπτωση που αν και εν γνώσει του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζουν δηλώσουν συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι και δεν έχουν ενημερώσει το γραφείο για το υφιστάμενο πρόβλημα υγείας τους, το γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε επιπλοκή στο ταξίδι εκ του λόγου αυτού.

To γραφείο μας AMPATZIDIS TRAVEL δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός τέτοιου συμβάντος το γραφείο θα συμπαρασταθεί στον παθόντα κατά το μέτρο του δυνατού, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός σχετικού εξόδου. Επειδή δε η εκδρομή των υπολοίπων ταξιδιωτών θα πρέπει να συνεχιστεί κανονικά, οι υπεύθυνοι του γραφείου στην περιοχή (αρχηγοί, συνοδοί, αντιπρόσωποι κλπ.) δεν δύνανται να παραμένουν πέραν των εύλογων ορίων - όπως αυτά επιβάλλονται και καθορίζονται από την αναγκαιότητα ομαλής συνέχισης του προγράμματος των υπολοίπων μελών της ομάδας - μαζί με τον παθόντα κατά την περίθαλψη, νοσηλεία κλπ., αυτού.

Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει το ταξίδι ενός ταξιδιώτη και να φροντίσει για την μετάβασή του στην Ελλάδα, εάν κατά την κρίση της κινδυνεύει η υγεία ή η ζωή η δική του ή των λοιπών εκδρομέων.

8. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Όλες οι πληροφορίες, που αφορούν την κατηγοριοποίηση ή την κατάταξη των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ταξιδιών του AMPATZIDIS TRAVEL είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία του κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη των ξενοδοχείων και καταλυμάτων, η οποία μπορεί να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Πρέπει να γνωρίζετε, ότι δεν υπάρχει ενιαία διεθνής κατάταξη των ξενοδοχείων. Εκτός εάν υπάρχει αντίθετη πρόβλεψη, η παραμονή γίνεται σε δωμάτια στάνταρ (standard rooms). Εάν ο ταξιδιώτης καταβάλλοντας την διαφορά λάβει μονόκλινο δωμάτιο, αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι το δωμάτιό του θα είναι ευρύχωρο ή σε καλύτερη θέση. Τα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. Συνίσταται η αποφυγή των τρίκλινων δωματίων, τα οποία κατά κανόνα είναι δίκλινα με την προσθήκη τρίτου πτυσσόμενου κρεβατιού και συνεπώς όχι άνετα. Εάν επιθυμείτε σε δίκλινο δωμάτιο να έχετε διπλό κρεβάτι πρέπει να μας το δηλώσετε κατά την εγγραφή σας. Το γραφείο μας θα προσπαθήσει να σας το εξασφαλίσει, δεν μπορεί όμως να εγγυηθεί την επίτευξη του. Η επιλογή των δωματίων, του ορόφου κλπ., γίνεται από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου και μόνο, η οποία είναι και η αποκλειστικώς υπεύθυνη για όλες τις υπηρεσίες που παρέχει το ξενοδοχείο (γεύματα, room-service κλπ.).

Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο συνήθως μεταξύ 13:00-15:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 11:00 την  ημέρα αναχώρησης.

Επειδή το γραφείο μας δεν ασκεί κανένα έλεγχο στα ξενοδοχεία και στις κρατήσεις των δωματίων, είναι πιθανόν να ειδοποιηθεί την τελευταία στιγμή από το ξενοδοχείο προορισμού ότι δεν είναι δυνατή η διάθεση δωματίων που έχουμε κρατήσει για τους ταξιδιώτες για οποιοδήποτε λόγο (όπως λ.χ. όταν το ξενοδοχείο έχει προβεί στην κράτηση μεγαλύτερου αριθμού δωματίων από τη δυναμικότητά του= overbooking, κ.α.) Σε αυτή την περίπτωση το γραφείο μας θα αντικαταστήσει το δωμάτιο με άλλο δωμάτιο ξεν/χείου ίδιας κατηγορίας ή αν αυτό δεν καταστεί εφικτό με δωμάτιο ξενοδοχείου χαμηλότερης κατηγορίας και το γραφείο δεν φέρει να φέρει ουδεμία περαιτέρω ευθύνη ή υποχρέωση. Συνιστούμε να μην αφήνετε εκτεθειμένα και να επιτηρείτε συνεχώς τσάντες, μηχανές, τηλέφωνα και τα άλλα προσωπικά σας είδη σε οποιονδήποτε χώρο των ξενοδοχείων, πλοίων και λοιπών καταλυμάτων, καθώς και στα μέσα μεταφοράς.

9. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Οι αεροπορικές μετακινήσεις στα οργανωμένα ταξίδια πραγματοποιούνται με εισιτήρια οικονομικής θέσης και βασίζονται σε ομαδικούς ναύλους που προϋποθέτουν συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό ταξιδιωτών (ο οποίος διαφέρει ανάλογα με το ταξίδι) και υπόκεινται σε περιορισμούς παραμονής και ενδιάμεσων στάσεων. Οι αεροπορικές εταιρίες μπορούν να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών χωρίς καμιά προειδοποίηση. Σε καμιά περίπτωση το γραφείο μας AMPATZIDIS TRAVEL  δε μπορεί να επέμβει στην αεροπορική εταιρία ώστε να περιορίσει τους τυχόν ενδιάμεσους σταθμούς και το χρόνο αναμονής των ανταποκρίσεων. Οι αεροπορικές εταιρίες έχουν τον αποκλειστικό έλεγχο και ευθύνη για τα πραγματοποιούμενα αεροπορικά δρομολόγια και το γραφείο δε δύναται να παρέμβει και ουδεμία ευθύνη φέρει σχετικά.

10. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές παραδίδονται στον μεταφορέα και παραλαμβάνονται με ευθύνη και φροντίδα των κατόχων τους, ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι συνοδεία εκπροσώπων του τουριστικού γραφείου. Κάθε ταξιδιώτης δικαιούται να μεταφέρει μαζί του μια βαλίτσα βάρους μέχρι 20 κιλών και μια χειραποσκευή. Στα αεροπορικά ταξίδια το βάρος των αποσκευών δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τα (20) κιλά και οι αεροπορικές εταιρίες επιτρέπουν μόνο μια χειραποσκευή των (5) πέντε κιλών στην καμπίνα του αεροσκάφους. ΠΡΟΣΟΧΗ: ο κάθε επιβάτης πρέπει να φέρει τη δική του αποσκευή. Η αεροπορικές εταιρίες δεν θα δεχθούν μία κοινή αποσκευή των 40 (σαράντα) κιλών, ακόμα και αν αφορά δύο άτομα οπότε θεωρητικά το βάρος μοιράζεται. Στην περίπτωση υπέρβαρου είστε υποχρεωμένοι να καταβάλετε το αντίτιμο που θα σας ζητήσει η αεροπορική εταιρεία κατά την ώρα της αναχώρησης. Ο ταξιδιώτης είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις, τους κανονισμούς και την εν γένει πολιτική της αεροπορικής εταιρίας στο θέμα των υπέρβαρων αποσκευών υπεύθυνη είναι η εκάστοτε αεροπορική εταιρία και το γραφείο ουδεμία ευθύνη φέρει σχετικά.  για το περιεχόμενο των αποσκευών.

Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας, ισχύουν ο Κανονισμός της IATA για τα αεροπλάνα και οι αντίστοιχες διεθνείς Συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία, και η ευθύνη, στην περίπτωση αυτή, περιορίζεται σύμφωνα με τις Συνθήκες αυτές ,δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών.

12. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

Σε πολλά ταξίδια κυρίως του εξωτερικού  είναι δυνατόν να διοργανώνονται, αναλόγως του προγράμματος, προαιρετικές εκδρομές . Οι τιμές τους δύνανται να διαφοροποιούνται αναλόγως με τα εκάστοτε ισχύοντα όπως: αριθμός ατόμων, εορταστικές περίοδοι, επιβαρύνσεις βραδινών ωραρίων κ.τ.λ.

13. ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Σύμφωνα με την κοινοτική και ελληνική νομοθεσία (Π.Δ.336/1996) το  έχει προβεί στην ασφάλιση της επαγγελματικής του ευθύνη για την κάλυψη της μη εκτέλεσης ή πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης, εκ μέρους του, καθώς και για την επιστροφή των καταβληθέντων και των επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση πτώχευσης.

14. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Το γραφείο μας  και ο πελάτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης το οργανωμένου ταξιδιού. Αν η φιλική επίλυση της διαφορά δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης